لپ تاپ استوک لنوو مدل Lenovo ThinkPad T490 i5

بررسی و قیمت لپ تاپ استوک لنوو مدل Lenovo ThinkPad T490 i5

حداکثر تا 4 روز تحویل داده می شود.

🎁🎁 ارسال رایگان 🎁🎁

عودت هزینه تیپاکس در صورت ثبت نظر و ارسال ویدیو رضایت.
نکته: مواردی مثل بک لایت، اثر انگشت بصورت آپشن میباشند و بابت آنها مبلغی دریافت نمیشود، لذا امکان دارد بعضی از محصولات این آپشن را داشته باشند و بعضی خیر، در صورت مهم بودن آن ازطریق پشتیبانی واتس آپ قبل از خرید سوال فرمایید.
تمامی کالاها دارای 7 روز مهلت تست میباشند. ( در صورت داشتن نقص فنی تعویض می گردند. ) بازگشت کالا در محصولات استوک در صورتی که برچسب گارانتی محصولات سالم و کالا در شرایط اولیه قرار داشته باشد امکان پذیر میباشد.
صاف
آخرین به روز رسانی قیمت:1403/07/26

تومان۱۶,۰۹۹,۰۰۰تومان۱۸,۹۹۹,۰۰۰

توضیحات کوتاه

لپ تاپ استوک لنوو مدل Lenovo ThinkPad T490 i5، یک انتخاب هوشمندانه برای افرادی است که به دنبال لپ‌تاپی با کارایی بالا، دوام و قابلیت اطمینان هستند. با خرید این لپ‌تاپ، شما می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و در عین حال از یک دستگاه با کیفیت بالا بهره‌مند شوید.

توضیحات

بررسی و قیمت لپ تاپ استوک لنوو مدل Lenovo ThinkPad T490 i5

لپ‌تاپ لنوو ThinkPad T490 i5، یک انتخاب ایده‌آل برای کاربران حرفه‌ای و دانشجویانی است که به دنبال لپ‌تاپی با کارایی بالا، دوام و قابلیت اطمینان هستند. این مدل از لپ تاپ استوک ThinkPad، با طراحی کلاسیک و ساختار محکم، سال‌هاست که به عنوان یکی از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار شناخته می‌شود.

همچنین این لپ تاپ با حافظه SSD 256 گیگابایت M.2 NVMe تجربه‌ی ذخیره‌سازی سریعتر و همچنین بارگذاری سیستم عامل سریعتر را فراهم می‌کند. صفحه نمایش 14.1 اینچی FHD IPS Touch Matte با کیفیت بینظیری رنگ‌های زنده و واضح را تخمین زده و تصاویر شما را به زیبایی نمایش می‌دهد. به علاوه، با این دستگاه Grade A+++ سطح بالایی از کارکرد و کیفیت را تضمین می‌کند. در ادامه به صورت جامع به این لپ تاپ استوک بینظیر و پرفروش خواهیم پرداخت، با فروشگاه نو استوک در ادامه همراه باشید.

ویژگی‌های برجسته ThinkPad T490 i5

  • عملکرد قدرتمند: پردازنده نسل هشتم اینتل Core i5، همراه با رم و حافظه SSD پرسرعت، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی کارهای روزمره خود را انجام داده و حتی نرم‌افزارهای حرفه‌ای را اجرا کنید.
  • نمایشگر باکیفیت: صفحه نمایش Full HD با روشنایی بالا و زاویه دید گسترده، تجربه‌ای بصری لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌کند.
  • باتری با دوام: باتری قدرتمند این لپ‌تاپ، به شما امکان می‌دهد تا بدون نگرانی از اتمام شارژ، به مدت طولانی به کار خود ادامه دهید.
  • کیبورد ارگونومیک: کیبورد مشهور ThinkPad، با طراحی ارگونومیک و دقت بالا، تجربه تایپ بسیار خوبی را برای شما فراهم می‌کند.
  • پورت‌های ارتباطی متنوع: این لپ‌تاپ به پورت‌های متنوعی مجهز شده است که به شما امکان می‌دهد تا به راحتی دستگاه‌های مختلف را به آن متصل کنید.
  • طراحی محکم و سبک: بدنه مقاوم و سبک این لپ‌تاپ، آن را به انتخابی مناسب برای افرادی که به دنبال لپ‌تاپی قابل حمل هستند، تبدیل کرده است.

با صفحه نمایش لپ تاپ استوک لنوو مدل Lenovo ThinkPad T490 i5 دیگران را خیره کنید 

فناوری (HDR) Dolby Vision® یک صفحه نمایش WQHD را با افزایش روشنایی، کنتراست گسترده، رنگهای شگفت انگیز و جزئیات بسیار شفاف ایجاد می کند. با استفاده از گرافیک قدرتمند INTEL UHD، T490 آماده برای کارهای چندرسانه ای سنگین می باشد. همچنین با صفحه نمایش کم مصرف FHD، می توانید عمر باتری خود را بهبود بخشید. بدون توجه به انتخاب صفحه نمایش، T490 از طراحی حاشیه جدید با منطقه نمایش بزرگ استفاده می کند.

T490 مانند همه لپتاپ های ThinkPad، علاوه بر انجام 12 آزمونی که توسط نظامیان آمریکایی مورد نیاز است و بیش از 200 بررسی کیفیت، در شرایط سخت آزمایش شده است. از قطب شمال تا صحراهای گرد و غباری و از صفر گراویتاسیون تا شدت عملکرد، می توانید به این لپتاپ اعتماد کنید تا به خوبی در همه شرایط بر علیه چالش های زندگی ایستادگی کند.

باتری لپ تاپ استوک لنوو مدل Thinkpad T490

باتری لپتاپ استوک لنوو مدل ThinkPad T490 لپتاپ استوک لنوو مدل ThinkPad T490 با عمر باتری حداکثری برابر با 16.1 ساعت از شما پشتیبانی می کند. همچنین، فناوری Rapid Charge ظرف شرایطی که شارژ دستگاه کم است، تنها در یک ساعت می تواند 80٪ ظرفیت باتری را به شما ارائه دهد.

این به این معنی است که با یک استراحت ناهار 60 دقیقه ای یا یک بار شارژ، می توانید بیش از 12 ساعت از باتری خود استفاده کنید. با توجه به این عمر طولانی باتری، همه ادعاها درباره ماندگاری باتری تقریبی هستند و براساس نتایج آزمایش ماندگاری باتری با استفاده از هر دو آزمون معیاری MobileMark® 2014 محاسبه شده اند. بنابراین، عمر واقعی باتری با توجه به عوامل گوناگونی مانند تنظیمات باتری، استفاده از نرم افزارها، استفاده از اتصالات بی سیم و روشنایی صفحه نمایش متغیر است و با گذر زمان و استفاده کاهش می یابد.

اتصال دائمی Thinkpad T490

اتصال همیشگی از جاده های شلوغ شهر تا محیط کار، لپتاپ مدل ThinkPad T490 امکان ارتباط جهانی را برای شما فراهم می کند. با داشتن کارت LTE-A (اختیاری)، شما می توانید به اینترنت در سراسر جهان متصل شوید. همچنین می توانید از ایستگاه متصل‌کننده ThinkPad Pro Dock (به طور جداگانه عرضه می شود) استفاده کنید که یک بشکه دستگاه با درگاه Type-C را به راحتی به لپتاپ شما متصل می کند و به طور خودکار قفل می شود.

بعد از اتصال، لپتاپ ThinkPad شما بدون نگرانی باقی می ماند و به تمامی دستگاه‌های جانبی متصل شده پوشش می دهد – و در تمامی لپتاپ‌های جدید ThinkPad نیز قابل استفاده است.

طراحی و ساختار لپ تاپ استوک لنوو مدل Lenovo ThinkPad T490 i5  

بررسی و قیمت لپ تاپ استوک لنوو مدل Lenovo ThinkPad T490 i5 لمسی

طراحی و ساختار لپتاپ ThinkPad T490 لنوو در طراحی ThinkPad T490 از مواد اولیه‌ای همچون پلاستیک PPS و پلی‌آمید استفاده کرده است. این مواد با الیاف شیشه ترکیب شده‌اند، که به لپتاپ کمک می‌کند بسیار محکم و مقاوم باشد. همچنین، روکش مات این لپتاپ کمتر اثر انگشت را به‌جا می‌گذارد و ظاهری مینیمال و زیبا به آن بخشیده است. باید ذکر کنیم که وزن این لپتاپ تنها 1.55 کیلوگرم و ضخامت آن 17.9 میلی‌متر است.

طراحی لپتاپ لنوو ThinkPad T490 بدون حاشیه را به شما ارائه می‌دهد و همچنین مشابه مدل‌های T480 (نسل قبلی T490) و T470 است. بازکردن درب این لپتاپ با یک دست ممکن است کمی سخت باشد، اما به‌طور کلی طراحی آن بسیار جذاب است.

صفحه کلید لپتاپ لنوو ThinkPad T490 ریزه‌کاری معماری کلاسیک صفحه کلید ThinkPad را بر روی این لپتاپ مشاهده می‌کنید. این صفحه کلید با نور پس‌زمینه قابل روشن شدن است و دارای حرکت کلیدهای مناسب و بازخورد صوتی است. تاچپوینت قرمز رنگ در وسط صفحه کلید قرار دارد و در بالای آن، بلندگوها قرار گرفته‌اند. زیر صفحه کلید نیز تاچپد با دکمه‌های ماوس قرار دارد که به خوبی عمل می‌کند.

تاچپد نسبتاً سریع و پاسخگو است و در سمت راست آن حسگر اثر انگشت قرار دارد.

مزایا لپ تاپ استوک لنوو مدل Lenovo ThinkPad T490 i5  چیست؟

لپتاپ ThinkPad T490 از جمله محصولات برتر و محبوب شرکت لنوو است که با طراحی منحصر به فرد و ویژگی‌های برتر خود، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این لپتاپ با استفاده از مواد با کیفیت و مقاوم مانند پلاستیک PPS و پلی‌آمید، تحت تأثیر الیاف شیشه قرار گرفته است، که نتیجه‌ای مضاعف در ضخامت کاسته و وزن سبک این محصول به دنبال داشته است.

ThinkPad T490 با طراحی بدون حاشیه و زیبا، نمایشگری بزرگ و دقیق را به کاربران ارائه می‌دهد. باز کردن درب این لپتاپ، ممکن است یکمی دشوار به نظر برسد، اما جزئیات و پیچیدگی‌های طراحی آن جذابیت خاص خود را به آن بخشیده است.

یکی از نقاط قوت این لپتاپ، صفحه کلیدی منحصر به فرد است که به سبکی کلاسیک با خواص مدرن طراحی شده است. با نورپردازی قابل تنظیم، حرکت کلیدها بازتابی مناسب دارد و بازخورد صوتی خوبی دارد. علاوه بر این، وجود تاچ پوینت قرمز رنگ و بلندگوهای زیر صفحه کلید نقاط دیگری است که تجربه کار با این لپتاپ را بهبود می‌بخشد.

همچنین، لنوو در ThinkPad T490 حسگر اثر انگشت را در سمت راست تاچ پد قرار داده است، که هم امکان احراز هویت سریع و راحت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و هم به افزایش امنیت اطلاعات در دستگاه کمک می‌کند.

خرید لپ تاپ استوک لنوو مدل Lenovo ThinkPad T490 i5 در فروشگاه نو استوک

فروشگاه نو استوک یکی از بهترین مقاصد برای خرید لپتاپ های با کیفیت و قابل اعتماد است. این فروشگاه متخصص در عرضه لپتاپ های استوک با برندهای معتبر مانند لنوو، دل، اچ‌پی و سایر مارکهای معتبر است. تحت مدیریت حرفه‌ای و با تیم فروش مجرب، فروشگاه نو استوک تمام تلاش خود را می‌کند تا به مشتریان خود تجربه خریدی مطمئن و رضایت بخش ارائه دهد.

در فروشگاه نو استوک، شما می‌توانید بین مدل‌های متنوع لپتاپ استوک از تمام دسته‌ها انتخاب کنید، از لپتاپ های کوچک و سبک تا لپتاپ های قدرتمند و تخصصی. در این فروشگاه، لپتاپ ها با بهایی مناسب عرضه می‌شوند و همچنین علاوه بر لپتاپ های جدید، نسخه های استوک با کارکرد تضمین شده نیز یافت می‌شود. بهره‌برداری از قیمت مناسب، عمر مفید بالا و قابلیت ترمیم‌پذیری موجود در لپتاپ های استوک نیز از مزیت‌های اصلی خرید از این فروشگاه است.

اگر به دنبال یک لپتاپ با کیفیت بالا، مقرون به صرفه و قابل اعتماد هستید، فروشگاه نو استوک بهترین مقصد برای شماست. تیم متخصص و دلسوز این فروشگاه آماده است تا شما را در انتخاب لپتاپ مناسب همراهی کند و به نیازهای شما پاسخ دهد. با خرید از فروشگاه نو استوک، مطمئن می‌توانید که دریافت کالای اصل با کیفیت و خدمات پس از فروش قابل اعتماد خواهید داشت.

در نتیجه باید گفت

با توجه به همه ویژگی‌های منحصر به فرد و کارایی بالای ThinkPad T490، این لپتاپ استوک به‌عنوان یک گزینه جذاب برای کاربرانی که به دنبال یک لپتاپ قدرتمند، مقاوم و کارآمد هستند، در نظر گرفته شده است. با طراحی بی‌نظیر، سبک‌ترین وزن و دقت کارکردهای آن، ThinkPad T490 یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربرانی است که از لپتاپ‌های با کیفیت و عملکرد بالا انتظار دارند.

  • بررسی و قیمت لپ تاپ استوک لنوو مدل Lenovo ThinkPad T490 i5 مناسب چه افرادیست؟
    لپتاپ استوک لنوو مدل Lenovo ThinkPad T490 i5  ، یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال یک لپتاپ کمیاب با عمر مفید بالا و قابلیت استفاده همه‌جانبه هستند. این لپتاپ معمولاً در دسته‌بندی محصولات با کیفیت و عملکرد بالا قرار می‌گیرد و برخی از فعالیت‌ها و نیازهای خاص را برطرف می‌کند. مناسب برای افراد تجاری: با داشتن امکانات محبوب نظیر تاچ پد، صفحه کلید کیفیت بالا و حسگر اثر انگشت، لپتاپ Lenovo ThinkPad T490 i5 لمسی می‌تواند یک انتخاب مناسب برای افراد کاری و تجاری باشد. امکانات امنیتی قوی این لپتاپ، مانند حسگر اثر انگشت و قابلیت رمزگذاری سخت افزاری، اطمینان حاصل می‌کند که اطلاعات شخصی و حرفه‌ای شما محافظت می‌شود. مناسب برای دانشجویان و دانش‌آموزان: با طراحی مقاوم و سبک وزن، صفحه کلید با کیفیت و باتری با عمر طولانی، لپتاپ Lenovo ThinkPad T490 i5 لمسی مناسب برای دانشجویان و دانش‌آموزان است. طراحی مقاوم و در عین حال ظاهری ساده و با کلاس، این لپتاپ را به یک همراه قابل اعتماد در طول روزهای درسی تبدیل می‌کند. مناسب برای علاقمندان به سفر و سفرهای کاری: با وزن سبک و ضخامت کم، لپتاپ Lenovo ThinkPad T490 i5 لمسی قابل حمل بودن بالا را به ارمغان می‌آورد. این لپتاپ مناسب برای افرادی است که به دنبال یک رفیق سفر قابل اعتماد با عمر باطری بالا و امکانات مورد نیاز برای کارهای آفلاین هستند. با در نظر گرفتن امکانات و ویژگی‌های بالا و همچنین توجه به قیمت، لپتاپ Lenovo ThinkPad T490 i5 لمسی به طور کلی به افرادی توصیه می‌شود که به دنبال یک لپتاپ با عملکرد بالا، مقاومت فیزیکی و کارایی مناسب برای نیازهای متنوع هستند.

توضیحات تکمیلی

پردازنده مرکزی:

پردازنده مرکزی::سازنده پردازنده : Intel سری پردازنده : Core i5 مدل پردازنده : 8265U ظرفیت حافظه کش : 6 مگابایت

پردازنده گرافیکی:

پردازنده گرافیکی::سازنده پردازنده گرافیکی : Intel مدل پردازنده گرافیکی : HD Graphics 620 حافظه اشتراکی پردازنده گرافیکی : 8 گیگابایت

مقدار حافظه داخلی

مقدار حافظه داخلی::256 GB SSD, 256 GIG M2, 512GB SSD

مقدار حافظه رم

مقدار حافظه رم::RAM 8 GIG, RAM 16 GIG

صفحه نمایش:

صفحه نمایش::اندازه صفحه نمایش : 14 اینچ نوع صفحه نمایش : hd ips touch matte صفحه نمایش لمسی : دارد/ندارد

امکانات:

امکانات::درایو نوری : ندارد شبکه بی سیم WiFi : دارد پورت LAN : دارد پورت HDMI : یک عدد پورت USB 3.0 : دو عدد پورت USB-C : یک عدد پورت USB-C/Thunderbolt 3.0 : یک عدد پورت Dock : یک عدد وبکم : دارد حسگر اثر انگشت : ندارد

سایر مشخصات:

سایر مشخصات::USB3+ WEBCAM+HDMI 🧿 1920×1080 FULLHD🧿 💻 لپ تاپ زیبا خانگی نسل 8 ⚫️ رنگ :》مشکی 📦 جزییات :》سالم 🔋 باطری :》سالم 💽 رایتر :》ندارد 🔌 آداپتور :》 سالم نو

گارانتی:

گارانتی::7 روز مهلت تست

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شون
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لپ تاپ استوک لنوو مدل Lenovo ThinkPad T490 i5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصاویر ارسالی خریداران

درباره نو استوک

اولین و مهم ترین دلیل اینکه کالاهای استوک حدود چهل الی پنجاه درصد ارزان تر از کالاهای نو هستند، باتوجه به آنکه اگر گرید ( درجه بندی ) مناسب آن تهیه بشود تفاوت زیادی از نظر کیفیت با آکبند ندارد.

از طریقی عموما از نظر استهلاک کالاهای استوک بسیار در شرایط بهتری از کالاهای دست دوم قرار دارند.

پس کیفیت و قیمت مناسب بهترین دلیل برای خرید کالاهای استوک می باشد.

اول اینکه کارشناسان فنی ما تمامی محصولات را تست و بررسی فنی، سیستم عامل را نصب می نمایند، تا کالا به هیچ عنوان نقص و … نداشته باشد، اما اگر بنا به هر دلیلی تا 7 روز محصول استوک به دستتان رسید و هر مورد فنی داشت مرجوع شده و تعویض می گردد.

اگر ساکن تهران و کرج باشید 1 روزه به دستتان میرسد.

اما اگر از شهرستان و … باشید حداکثر 4 روز کاری زمان خواهد برد.

فروش حضوری در حال حاظر به دلیل حجم سفارشات مقدور نمی باشد و در صورتی که تعداد خرید بالا باشد می توانید محصولات مد نظر خود را حضوری و با هماهنگی قبلی از دفتر مرکزی ما واقع در تهران تهیه نمایید.

تمامی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی نو استوک دارای درجه بندی و گرید A+ می باشند و در حد آکبند هستند. اما شما کاربران عزیز می توانید از طریق پشتیبانی واتس اپ و …  تصاویر و … مرتبط با لپ تاپ یا محصول مد نظر خود را دریافت کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

به صورت پیشرفض همراه لپ تاپ و سرفیس استوک، شارژر اصلی و آداپتور و یا به صورت کلی اقلام که لازم است باشند خدمت مشتریان عزیز ارسال می گردد، اما به صورت آپشنال امکان دارد همراه بعضی اقلام کیف یا موس و موس پد همراه باشد.

لازم به ذکر است که محصولات استوک به غیر از بعضی از  محصولات Open Box جعبه همراه آنها نمی باشد.

بله فروشگاه نو استوک ارسال به سراسر کشور را دارد و اگر ساکن تهران و کرج باشید با پیک 1 روزه و اگر سایر نقاط کشور باشید نهایتا 2 الی 4 روزه کالا به دستتان میرسد.