لپ تاپ استوک اچ پی مدل hp Elitebook 745 G5

بررسی و قیمت لپ تاپ استوک اچ پی مدل hp Elitebook 745 G5

حداکثر تا 4 روز تحویل داده می شود.

🎁🎁 ارسال رایگان 🎁🎁

عودت هزینه تیپاکس در صورت ثبت نظر و ارسال ویدیو رضایت.
نکته: مواردی مثل بک لایت، اثر انگشت بصورت آپشن میباشند و بابت آنها مبلغی دریافت نمیشود، لذا امکان دارد بعضی از محصولات این آپشن را داشته باشند و بعضی خیر، در صورت مهم بودن آن ازطریق پشتیبانی واتس آپ قبل از خرید سوال فرمایید.
تمامی کالاها دارای 7 روز مهلت تست میباشند. ( در صورت داشتن نقص فنی تعویض می گردند. ) بازگشت کالا در محصولات استوک در صورتی که برچسب گارانتی محصولات سالم و کالا در شرایط اولیه قرار داشته باشد امکان پذیر میباشد.
صاف
آخرین به روز رسانی قیمت:1403/07/25

تومان۱۶,۱۹۰,۰۰۰تومان۱۹,۰۹۰,۰۰۰

توضیحات کوتاه

لپ تاپ استوک اچ پی مدل hp Elitebook 745 G5 یک لپ‌تاپ استوک با کیفیت بالا و قیمت مناسب است که برای کار و تحصیل بسیار مناسب است. اگر به دنبال یک لپ‌تاپ قدرتمند، سبک و با طراحی زیبا هستید، این لپ‌تاپ می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد.

توضیحات

درباره لپ تاپ استوک مدل hp Elitebook 745 G5

لپ تاپ استوک اچ پی مدل hp Elitebook 745 G5، یکی از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های استوک سری EliteBook شرکت HP است که با طراحی زیبا، عملکرد قدرتمند و دوام بالا شناخته می‌شود. نسخه‌های استوک این لپ‌تاپ، گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که به دنبال یک لپ‌تاپ حرفه‌ای و باکیفیت با قیمتی مناسب هستند.

مشخصات فنی لپ تاپ استوک اچ پی مدل hp Elitebook 745 G5

  • پردازنده قدرتمند: مجهز به پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل Core i5 یا i7، این لپ‌تاپ قادر به اجرای روان برنامه‌های کاربردی و چندین کار به صورت همزمان است.
  • حافظه رم کافی: با رم 8 یا 16 گیگابایتی، لپ‌تاپ به خوبی از پس اجرای برنامه‌های سنگین و چندین تب مرورگر برمی‌آید.
  • حافظه داخلی SSD: استفاده از حافظه SSD سرعت بوت شدن سیستم و اجرای برنامه‌ها را به شدت افزایش می‌دهد.
  • گرافیک یکپارچه: گرافیک یکپارچه این لپ‌تاپ برای کارهای روزمره، وب‌گردی، تماشای فیلم و حتی برخی از بازی‌های سبک مناسب است.

طراحی و ساختار hp Elitebook 745 G5

  • بدنه آلومینیومی: بدنه این لپ‌تاپ از آلومینیوم باکیفیت ساخته شده که به آن استحکام و ظاهری شیک بخشیده است.
  • وزن سبک: با وجود سخت‌افزار قدرتمند، وزن این لپ‌تاپ بسیار سبک است که حمل و نقل آن را آسان می‌کند.
  • صفحه نمایش با کیفیت: صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن Full HD تصاویری شفاف و باکیفیت را ارائه می‌دهد.
  • کیبورد ارگونومیک: کیبورد با چیدمان مناسب و تاچ‌پد دقیق، تجربه تایپ و کار با لپ‌تاپ را لذت‌بخش می‌کند.

اولترابوک استوک HP 745 G5 Ryzen 7 از زوایای مختلف جذابیت دارد.

رنگ نقره‌ای آن و طراحی باریک، این لپ‌تاپ را به استقبالی مورد پسند افراد مختلف تبدیل کرده است، HP به طور مداوم لپ‌تاپ‌هایی را با طراحی باریک و زیبا تولید می‌کند و اولترابوک استوک HP EliteBook 745 G5 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این اولترابوک استوک، دارای بدنه‌ای از آلومینیوم است که حمل آن تجربه‌ای بسیار خوب برای کاربر به ارمغان می‌آورد. ضخامت این اولترابوک استوک HP با در نظر گرفتن لولای پشتی، حدود 18 میلی‌متر است.

همچنین، در ساختار این اولترابوک، گوشه‌های مدور ناپدید شده و به طور جایگزین، طراحی زاویه‌دار به چشم می‌خورد. در کل، ظاهر این اولترابوک بسیار شیک و با کیفیت است. همچنین، از نظر کیفیت ساخت، اولترابوک استوک HP EliteBook 745 G5 کاملاً مقاوم است. لولای متصل کننده قاب به بدنه‌ی دستگاه تقریباً کل بخش پشتی را پوشانده است و از این رو، پورت‌ها تنها در طرفین بدنه‌ی دستگاه قرار دارند. باز کردن لپ‌تاپ با استفاده از یک دست امکان‌پذیر است و قاب آن در جای خود استوار باقی می‌ماند.

در سمت چپ بدنه اولترابوک استوک HP EliteBook 745 G5، شما یک پورت USB 3.0، اسلات Smart Card Reader (اختیاری) و قفل سخت‌افزاری Kensington Lock خواهید یافت. همهٔ این پورت‌ها در کنار دریچه‌های هوا قرار دارند. در سمت راست بدنه، یک پورت USB 3.0، USB-C، HDMI، LAN و پورت Dock قرار دارند

. باید به علاقهٔ شما در دنیای الکترونیک اشاره کنم که این اولترابوک قابلیت شارژ شدن از طریق پورت USB-C را نیز دارد؛ البته توجه کنید که برای استفاده از این قابلیت به یک آداپتور مناسب نیاز خواهید داشت و در غیر این صورت، برخی از خطراتی با از بین رفتن لپ‌تاپ ممکن است به وجود آید.

اتصالات لپ تاپ استوک اچ پی مدل hp Elitebook 745 G5

در سمت چپ بدنه اولترابوک استوک HP EliteBook 745 G5، شما یک پورت USB 3.0، اسلات Smart Card Reader (اختیاری) و قفل سخت‌افزاری Kensington Lock خواهید یافت. همهٔ این پورت‌ها در کنار دریچه‌های هوا قرار دارند. در سمت راست بدنه، یک پورت USB 3.0، USB-C، HDMI، LAN و پورت Dock قرار دارند.

باید به علاقهٔ شما در دنیای الکترونیک اشاره کنم که این اولترابوک قابلیت شارژ شدن از طریق پورت USB-C را نیز دارد؛ البته توجه کنید که برای استفاده از این قابلیت به یک آداپتور مناسب نیاز خواهید داشت و در غیر این صورت، برخی از خطراتی با از بین رفتن لپ‌تاپ ممکن است به وجود آید.

صفحه نمایش اچ پی مدل hp Elitebook 745 G5

نمایشگر 14 اینچی این اولترابوک با رزولوشن Full HD ارائه می‌شود. این نمایشگر IPS به کاربران این امکان را می‌دهد که تصاویر را از زوایای مختلف دیده و بررسی کنند. این نمایشگر با روشنایی 220cd/m² و پوشش 67٪ sRGB ارائه‌ی تصاویر خوبی به‌خصوص برای مصارف غیرگرافیکی فراهم می‌کند.

پردانزده و حافظه ذخیر سازی لپ تاپ استوک hp Elitebook 745 G5

درباره لپ تاپ استوک مدل hp Elitebook 745 G5

قدرت پردازشی مضاعف با فناوری Ryzen 3 در اولترابوک استوک HP EliteBook 745 G5 از پردازنده AMD Ryzen 5 Pro 2500U استفاده شده است. این پردازنده چهار هسته دارای سرعت پایه‌ی 2.0 گیگاهرتز بوده و به سرعت بالاتری 3.6 گیگاهرتز نیز می‌تواند دست یابد. قدرت پردازش کامپیوتر بستگی زیادی به حافظه اصلی و نوع حافظه دارد.

در این اولترابوک، حافظه اصلی SSD M.2 بسیار سریع با ظرفیت 256 گیگابایت استفاده شده است که قابلیت ارتقاء ظرفیت آن نیز وجود دارد. همچنین، این اولترابوک دارای 8 گیگابایت حافظه RAM است که برای کاربردهای روزمره مناسب است؛ اگرچه در صورت نیاز به پردازش بار سنگین‌تر، می‌توانید ظرفیت RAM آن را به حداکثر 32 گیگابایت ارتقاء دهید.

همچنین دارای پردازنده‌ی گرافیکی یکپارچه AMD Radeon Vega 8 نیز در این اولترابوک وجود دارد. این پردازنده‌ی گرافیکی با یک گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی اختصاصی و چهار گیگابایت حافظه‌ی اشتراکی، قدرت پردازشی مناسبی را برای اجرای برنامه‌های طراحی دوبعدی و بازی‌های سبک فراهم می‌کند.

در کل

به طور کلی، لپ تاپ استوک HP EliteBook 745 G5 یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال یک لپ تاپ با کیفیت ساخت، عملکرد بالا و قابلیت حمل آسان هستند. با طراحی زیبا، امکانات ارتباطی مناسب و صفحه نمایش با کیفیت، این لپ تاپ می‌تواند نیازهای شما را در محیط کار و تفریح برآورده کند.

اولترابوک استوک HP EliteBook 745 G5 یک گزینه‌ی مناسب برای کسانی است که به دنبال یک لپ‌تاپ سبک، قدرتمند و با عمر باتری طولانی هستند. طراحی زیبا، صفحه‌ی نمایش با کیفیت، پردازنده‌ی قدرتمند و امکانات ارتباطی متنوع از ویژگی‌های این محصول است.

  • لپ تاپ استوک اچ پی مدل hp Elitebook 745 G5 مناسب چه افرادیست؟
    لپ تاپ استوک HP EliteBook 745 G5 مناسب برای افرادی است که به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند برای استفاده‌ی روزانه و حمل آسان هستند. این لپ تاپ می‌تواند نیازهای مختلف افراد را در محیط کار، تحصیل و تفریح برآورده کند. برای کسانی که نیاز به پردازشگر قدرتمند دارند، مانند دانشجویان، محققان و مهندسین، EliteBook 745 G5 با پردازنده قدرتمند و حافظه بزرگ ایده‌آل است. این لپ تاپ قادر به اجرای برنامه‌های سنگین و چند وظیفه‌ای است. همچنین، برای افرادی که به دنبال لپ تاپی با صفحه نمایش با کیفیت بالا هستند، EliteBook 745 G5 با صفحه نمایش IPS و وضوح تصویر عالی مناسب است. این صفحه نمایش راحتی بیشتری به چشمان شما می‌بخشد و زاویه دید وسیعی را فراهم می‌کند. از لحاظ قابلیت حمل، این لپ تاپ به دلیل طراحی سبک و باریک، معمولاً ترجیح بسیاری از مسافران و افرادی است که در حرکت هستند را جلب می‌کند. با باتری با طول عمر بالا، امکان کار طولانی مدت بدون نیاز به شارژ را فراهم می‌کند. در کل، لپ تاپ استوک HP EliteBook 745 G5 برای افرادی که به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند، قابل حمل و با کیفیت ساخت هستند بسیار مناسب است. این لپ تاپ می‌تواند نیازهای شما در محیط کار و زندگی روزمره را برآورده کند.

توضیحات تکمیلی

مشخصات پایه:

مشخصات پایه::برند HP مدل EliteBook وضعیت گرید A++

پردازنده مرکزی:

پردازنده مرکزی::سازنده پردازنده AMD سری پردازنده Ryzen 7, Ryzen 5, Ryzen 3 مدل پردازنده 2300U, 2500U, 2700U نسل پردازنده رایزن 2000 فرکانس پردازنده 3.60 GHz, 3.80 GHz

پردازنده گرافیکی:

پردازنده گرافیکی::سازنده پردازنده گرافیکی AMD مدل پردازنده گرافیکی Radeon RX Vega 10, Radeon™ Vega 8

صفحه نمایش:

صفحه نمایش::اندازه صفحه نمایش 14.1 اینچ نوع صفحه نمایش 1920 x 1080 Full-HD, anti-glare, IPS, LED

ابعاد و وزن:

ابعاد و وزن::وزن 1530 گرم ابعاد 32.6 × 23.42 × 1.78 سانتیمتر

مقدار حافظه داخلی

مقدار حافظه داخلی::256 GB SSD, 512GB SSD

مقدار حافظه رم:

مقدار حافظه رم::RAM 8 GIG, RAM 16 GIG, RAM 32 GIG

گارانتی:

گارانتی::7 روز مهلت تست

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شون
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لپ تاپ استوک اچ پی مدل hp Elitebook 745 G5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصاویر ارسالی خریداران

درباره نو استوک

اولین و مهم ترین دلیل اینکه کالاهای استوک حدود چهل الی پنجاه درصد ارزان تر از کالاهای نو هستند، باتوجه به آنکه اگر گرید ( درجه بندی ) مناسب آن تهیه بشود تفاوت زیادی از نظر کیفیت با آکبند ندارد.

از طریقی عموما از نظر استهلاک کالاهای استوک بسیار در شرایط بهتری از کالاهای دست دوم قرار دارند.

پس کیفیت و قیمت مناسب بهترین دلیل برای خرید کالاهای استوک می باشد.

اول اینکه کارشناسان فنی ما تمامی محصولات را تست و بررسی فنی، سیستم عامل را نصب می نمایند، تا کالا به هیچ عنوان نقص و … نداشته باشد، اما اگر بنا به هر دلیلی تا 7 روز محصول استوک به دستتان رسید و هر مورد فنی داشت مرجوع شده و تعویض می گردد.

اگر ساکن تهران و کرج باشید 1 روزه به دستتان میرسد.

اما اگر از شهرستان و … باشید حداکثر 4 روز کاری زمان خواهد برد.

فروش حضوری در حال حاظر به دلیل حجم سفارشات مقدور نمی باشد و در صورتی که تعداد خرید بالا باشد می توانید محصولات مد نظر خود را حضوری و با هماهنگی قبلی از دفتر مرکزی ما واقع در تهران تهیه نمایید.

تمامی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی نو استوک دارای درجه بندی و گرید A+ می باشند و در حد آکبند هستند. اما شما کاربران عزیز می توانید از طریق پشتیبانی واتس اپ و …  تصاویر و … مرتبط با لپ تاپ یا محصول مد نظر خود را دریافت کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

به صورت پیشرفض همراه لپ تاپ و سرفیس استوک، شارژر اصلی و آداپتور و یا به صورت کلی اقلام که لازم است باشند خدمت مشتریان عزیز ارسال می گردد، اما به صورت آپشنال امکان دارد همراه بعضی اقلام کیف یا موس و موس پد همراه باشد.

لازم به ذکر است که محصولات استوک به غیر از بعضی از  محصولات Open Box جعبه همراه آنها نمی باشد.

بله فروشگاه نو استوک ارسال به سراسر کشور را دارد و اگر ساکن تهران و کرج باشید با پیک 1 روزه و اگر سایر نقاط کشور باشید نهایتا 2 الی 4 روزه کالا به دستتان میرسد.