مینی کیس استوک hp elitedesk 800 g3 پردازنده i5 نسل 7

خرید و قیمت مینی کیس استوک hp elitedesk 800 g3 پردازنده i5 نسل 7

حداکثر تا 4 روز تحویل داده می شود.

🎁🎁 ارسال رایگان 🎁🎁

عودت هزینه تیپاکس در صورت ثبت نظر و ارسال ویدیو رضایت.
نکته: مواردی مثل بک لایت، اثر انگشت بصورت آپشن میباشند و بابت آنها مبلغی دریافت نمیشود، لذا امکان دارد بعضی از محصولات این آپشن را داشته باشند و بعضی خیر، در صورت مهم بودن آن ازطریق پشتیبانی واتس آپ قبل از خرید سوال فرمایید.
تمامی کالاها دارای 7 روز مهلت تست میباشند. ( در صورت داشتن نقص فنی تعویض می گردند. ) بازگشت کالا در محصولات استوک در صورتی که برچسب گارانتی محصولات سالم و کالا در شرایط اولیه قرار داشته باشد امکان پذیر میباشد.
صاف
آخرین به روز رسانی قیمت:1403/07/27

تومان۸,۱۹۰,۰۰۰تومان۱۲,۷۳۰,۰۰۰

توضیحات کوتاه

مینی کیس استوک hp elitedesk 800 g3 پردازنده i5 نسل 7 یک رایانه قدرتمند و کم حجم است که مناسب برای محیط‌های کاری کوچک می‌باشد. این مینی کیس با پردازنده Intel Core i5 و چیپست مجتمع Intel HD Graphics 630 قدرتمند است و قابلیت اجرای تسک‌های روزمره و حرفه‌ای را دارا می‌باشد.

با ظاهری جذاب و زیبا، این کیس کوچک از نظر فضایی از فضا صرفه‌جویی می‌کند و در محیط کاری با فضای محدود بهترین گزینه است. همچنین، قابلیت توسعه و ارتقاء قطعات در این کیس فراهم شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز به نیازهای بیشتری بپردازند.

توضیحات

مینی کیس استوک hp elitedesk 800 g3 پردازنده i5 نسل 7

خرید و قیمت مینی کیس استوک hp elitedesk 800 g3 پردازنده i5 نسل 7

خرید و قیمت مینی کیس استوک hp elitedesk 800 g3 پردازنده i5 نسل 7

به دنبال یک کامپیوتر قدرتمند و مقرون به صرفه برای کار یا منزل هستید؟ مینی کیس استوک hp elitedesk 800 g3 پردازنده i5 نسل 7، انتخابی ایده‌آل برای شماست. این کیس با ابعاد جمع و جور خود، به راحتی در هر فضایی جای می‌گیرد و در عین حال، از قدرت پردازش و امکانات بالایی برخوردار است.

مشخصات فنی مینی کیس استوک hp elitedesk 800 g3 پردازنده i5 نسل 7

  • پردازنده: Intel Core i5 نسل هفتم
  • حافظه رم: 8 گیگابایت DDR4 (قابل ارتقا تا 32 گیگابایت)
  • حافظه ذخیره سازی: هارد دیسک 500 گیگابایتی HDD (قابل ارتقا به SSD)
  • گرافیک: Intel HD Graphics 630
  • پورت ها:
    • 4 پورت USB 3.0
    • 2 پورت USB 2.0
    • 1 پورت HDMI
    • 1 پورت DisplayPort
    • 1 جک هدفون
    • 1 جک میکروفون
    • 1 پورت RJ-45 (شبکه)
  • ابعاد: 33.8 × 19.7 × 10.2 سانتی متر

مزایای مینی کیس استوک hp elitedesk 800 g3

مینی کیس استوک HP EliteDesk 800 G3 با مشخصات و ویژگی‌هایی که عرضه می‌شود، یک گزینه مناسب و قدرتمند برای کاربران است که به دنبال یک کیس با عملکرد بالا و فضای کم هستند.

این کیس مجهز به پردازنده Intel Core i5 نسل هفتم است که عملکرد قوی و سریعی را برای شما فراهم می‌کند. با این پردازنده، قادر به اجرای برنامه‌های گوناگون از برنامه‌های اداری تا برنامه‌های پیشرفته‌تر، مانند نرم افزارهای تحلیلی، خواهید بود.

حافظه رم 800 G3

حافظه رم 8 گیگابایتی این کیس با استفاده از تکنولوژی DDR4، به شما امکان اجرای همزمان چندین برنامه با کارآیی بالا را می‌دهد. همچنین، حافظه داخلی کیس با ظرفیت 256 گیگابایت از نوع SSD سریع است که به شما امکان اجرای سریع و بهتر برنامه‌‌ها و ذخیره‌سازی سریع داده‌ها را می‌دهد.

کارت گرافیک مینی کیس HP EliteDesk 800 G3

بررسی و قیمت مینی کیس استوک اچ پی HP EliteDesk 800 G3 i5

کارت گرافیک مینی کیس HP EliteDesk 800 G3 از نوع Intel HD Graphics می‌باشد. با استفاده از این کارت گرافیک، شما قادر به اجرای برنامه‌های گرافیکی و ویرایش تصاویر و ویدئو با کیفیت خوب خواهید بود. علاوه بر این، با توانایی خود می‌توانید بازی‌هایی مانند فتوشاپ و برنامه‌های طراحی سه‌بعدی را به صورت قابل قبول اجرا نمایید.

سیستم عامل و اتصالات HP 800G3

پس از مشخصات و ویژگی‌های مناسبی که مینی کیس استوک HP EliteDesk 800 G3 دارد، این یکی از ویژگی‌های دیگر این کیس استوک، دارای سیستم عامل قدرتمند و پرکاربرد Windows 10 Pro است که امکان استفاده آسان و مناسب را فراهم می‌کند. همچنین، دارای درگاه‌های USB نسخه 3.0 و نسخه‌ی 2.0 است که شما را قادر می‌سازد تا دستگاه‌های جانبی مختلف را به آن متصل کنید. همچنین، دارای پورت DisplayPort و پورت VGA برای اتصال به صفحه نمایش‌های خارجی می‌باشد.

طراحی مینی کیس HP EliteDesk 800 G3

طراحی کاربرپسند این کیس از نظر محیط کاری نیز مزیت دیگری است. این کیس با طراحی کم حجم، زیبا و ساده، به راحتی در هر محیطی جا می‌شود. همچنین، دارای قابلیت نصب بر روی دیوار است، که می‌تواند به شما کمک کند فضای میز را خالی کنید و از فضای بیشتری برای کار بهره‌برداری کنید.

مزیت اصلی استفاده از مینی کیس HP EliteDesk 800 G3 این است که با ابعاد کوچک خود، فضای کمتری را اشغال می‌کند و مناسب برای محیط‌های کاری با فضا محدود می‌باشد. علاوه بر این، عملکرد قوی این کیس باعث می‌شود که برنامه‌ها را به طور سریع و بهره‌ور اجرا کرده و کارایی بالایی را فراهم آورد. همچنین قابلیت تغییر و ارتقا بخش‌های مختلف، این کیس را به یک انتخاب مناسب و قابل تطبیق برای نیازهای شما تبدیل می‌کند.

  • عملکرد قدرتمند: پردازنده نسل هفتم i5، به شما اطمینان می دهد که می توانید به راحتی با برنامه های مختلف، حتی برنامه های سنگین، کار کنید.
  • حافظه قابل ارتقا: رم این کیس تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است، به شما امکان می دهد تا در صورت نیاز به حافظه بیشتر، آن را ارتقا دهید.
  • ذخیره سازی سریع: این کیس با هارد دیسک 500 گیگابایتی HDD عرضه می شود، و شما می توانید در صورت نیاز به سرعت بیشتر، آن را به SSD ارتقا دهید.
  • پورت های متنوع: این کیس دارای پورت های متنوعی از جمله USB 3.0، USB 2.0، HDMI، DisplayPort، RJ-45، جک هدفون و جک میکروفون است که به شما امکان می دهد تا به راحتی دستگاه های مختلف را به آن متصل کنید.
  • طراحی جمع و جور: این کیس با ابعاد کوچک خود، به راحتی در هر فضایی جای می گیرد و برای استفاده در محیط های کوچک ایده آل است.
  • مقرون به صرفه: این کیس با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد، قیمت بسیار مناسبی دارد.

موارد استفاده مینی کیس استوک hp elitedesk 800 g3

  • این کیس برای کارهای مختلفی از جمله کار اداری، وبگردی، تماشای فیلم، بازی های سبک و برنامه های طراحی گرافیک مناسب است.
  • همچنین این کیس می تواند به عنوان یک سرور خانگی یا برای سیستم های اتوماسیون اداری مورد استفاده قرار گیرد.

جمع بندی 

مینی کیس استوک HP EliteDesk 800 G3 با پردازنده نسل هفتم i5، انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال یک کامپیوتر قدرتمند، مقرون به صرفه و با ابعاد کوچک هستند. این کیس برای کارهای مختلفی مناسب است و می تواند نیازهای طیف وسیعی از کاربران را برآورده کند.

  • بررسی و قیمت مینی کیس استوک اچ پی HP EliteDesk 800 G3 i5 مناسبت چه افرادیست؟
    مینی کیس استوک اچ پی HP EliteDesk 800 G3 i5، مناسب برای افرادی است که به دنبال یک کامپیوتر میزبان قدرتمند و کم حجم هستند. این کیس پردازنده قدرتمند Intel Core i5 را داراست که برای اجرای تسک‌های روزمره و کارهای حرفه‌ای نظیر برنامه‌نویسی، وب‌گردی، مدیریت اداری و پردازش داده مناسب است. همچنین، بدلیل قابلیت توسعه و قابلیت ارتقاء قطعات، مناسب برای کاربرانی است که بعداً به نیازهای بیشتری نیاز دارند. با وجود طراحی کم حجم و فضای استفاده کم، این کیس مناسب برای محیط‌های کاری کوچک است، اما با قدرت و عملکرد قابل اعتماد به همراه دارد. اگر در محیط های کاری با فضای محدود کار می کنید و به دنبال یک رایانه میزبان کوچک و قدرتمند هستید، HP EliteDesk 800 G3 i5 کیس مینی استوک یک گزینه مناسب است. در مورد قیمت، آن به عوامل مختلفی مانند ویژگی‌ها، وضعیت استوک، سن و جنس قطعات و نوع خرید (جدید یا دسته دوم) بستگی دارد. بهتر است قبل از خرید، قیمت را از فروشنده‌ها یا وبسایت‌های مطمئن مورد بررسی قرار دهید تا بهترین قیمت را بدست آورید.

توضیحات تکمیلی

پردازنده:

پردازنده::Intel Core i5 7400 / 7500 / 7600 ( 6 MB Cache | 3 ~ 4 GHz | نسل هفت )

گرافیک:

گرافیک::Intel HD Graphics 630 (Share 4 GB)

ابعاد:

ابعاد::عرض 38.86 × عمق 30.73 × ارتفاع 9.9 : ابعاد

اتصالات:

اتصالات::6 x USB 3.1 | 4 x USB 2.0 | 1 USB-C | 1 Serial | 2 x Display

امکانات:

امکانات::LAN Ethernet / Fast Ethernet / Gigabit Ethernet Audio Connections : Audio-in & Audio-out | Headphone / microphone Combo

مقدار حافظه داخلی:

مقدار حافظه داخلی::1000 GiG HDD, 256 GB SSD, 500 GIG HDD

مقدار حافظه رم:

مقدار حافظه رم::RAM 8 GIG, RAM 16 GIG, RAM 32 GIG

گارانتی:

گارانتی::7 روز مهلت تست

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شون
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مینی کیس استوک hp elitedesk 800 g3 پردازنده i5 نسل 7”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصاویر ارسالی خریداران

درباره نو استوک

اولین و مهم ترین دلیل اینکه کالاهای استوک حدود چهل الی پنجاه درصد ارزان تر از کالاهای نو هستند، باتوجه به آنکه اگر گرید ( درجه بندی ) مناسب آن تهیه بشود تفاوت زیادی از نظر کیفیت با آکبند ندارد.

از طریقی عموما از نظر استهلاک کالاهای استوک بسیار در شرایط بهتری از کالاهای دست دوم قرار دارند.

پس کیفیت و قیمت مناسب بهترین دلیل برای خرید کالاهای استوک می باشد.

اول اینکه کارشناسان فنی ما تمامی محصولات را تست و بررسی فنی، سیستم عامل را نصب می نمایند، تا کالا به هیچ عنوان نقص و … نداشته باشد، اما اگر بنا به هر دلیلی تا 7 روز محصول استوک به دستتان رسید و هر مورد فنی داشت مرجوع شده و تعویض می گردد.

اگر ساکن تهران و کرج باشید 1 روزه به دستتان میرسد.

اما اگر از شهرستان و … باشید حداکثر 4 روز کاری زمان خواهد برد.

فروش حضوری در حال حاظر به دلیل حجم سفارشات مقدور نمی باشد و در صورتی که تعداد خرید بالا باشد می توانید محصولات مد نظر خود را حضوری و با هماهنگی قبلی از دفتر مرکزی ما واقع در تهران تهیه نمایید.

تمامی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی نو استوک دارای درجه بندی و گرید A+ می باشند و در حد آکبند هستند. اما شما کاربران عزیز می توانید از طریق پشتیبانی واتس اپ و …  تصاویر و … مرتبط با لپ تاپ یا محصول مد نظر خود را دریافت کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

به صورت پیشرفض همراه لپ تاپ و سرفیس استوک، شارژر اصلی و آداپتور و یا به صورت کلی اقلام که لازم است باشند خدمت مشتریان عزیز ارسال می گردد، اما به صورت آپشنال امکان دارد همراه بعضی اقلام کیف یا موس و موس پد همراه باشد.

لازم به ذکر است که محصولات استوک به غیر از بعضی از  محصولات Open Box جعبه همراه آنها نمی باشد.

بله فروشگاه نو استوک ارسال به سراسر کشور را دارد و اگر ساکن تهران و کرج باشید با پیک 1 روزه و اگر سایر نقاط کشور باشید نهایتا 2 الی 4 روزه کالا به دستتان میرسد.