کنسول بازی استوک مایکروسافت XBOX One S حافظه 1 ترا

بررسی و قیمت کنسول بازی استوک مایکروسافت XBOX One S حافظه 1 ترا

حداکثر تا 4 روز تحویل داده می شود.

🎁🎁 ارسال رایگان 🎁🎁

عودت هزینه تیپاکس در صورت ثبت نظر و ارسال ویدیو رضایت.
تمامی کالاها دارای 7 روز مهلت تست میباشند. ( در صورت داشتن نقص فنی تعویض می گردند. ) بازگشت کالا در محصولات استوک در صورتی که برچسب گارانتی محصولات سالم و کالا در شرایط اولیه قرار داشته باشد امکان پذیر میباشد.
صاف
آخرین به روز رسانی قیمت:1403/07/26

تومان۱۲,۹۹۰,۰۰۰

توضیحات کوتاه

آیا به دنبال تجربه‌ای هیجان انگیز و جذاب در دنیای بازی‌های ویدیویی هستید؟ آیا دوست دارید بازی‌های محبوب خود را به یک سطح جدید برسانید؟ در این صورت، مایکروسافت Xbox One S در اختیار شماست.

Xbox One S به عنوان یکی از کنسول‌های بازی اصلی شرکت مایکروسافت، با ویژگی‌های قوی و عملکرد بی‌نظیر، همه ی نیازهای شما را برآورده می‌کند. با پردازنده قدرتمند و گرافیک بهبود یافته، هر بازی را با کیفیت و روانی بی‌نظیری تجربه کنید.

امکانات دیگر در Xbox One S نیز جذابیت آن را افزایش می‌دهند. این کنسول قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و به کاربران امکان می‌دهد باهم بازی کرده و در مسابقات آنلاین شرکت کنند. با استفاده از پورت HDMI، Xbox One S قابلیت اتصال به تلویزیون‌های هوشمند و لپتاپ‌ها را نیز دارد. همچنین، این کنسول قابلیت پخش فیلم و محتواهای دیگر را نیز دارد.

با Xbox One S، از تجربه هیجان انگیز بازی‌های ویدیویی با کیفیت بالا لذت ببرید و با دیگر بازیکنان در سراسر جهان رقابت کنید.

توضیحات

کنسول بازی استوک مایکروسافت XBOX One S حافظه 1 ترا

بررسی و قیمت کنسول بازی استوک مایکروسافت XBOX One S حافظه 1 ترا

بررسی و قیمت کنسول بازی استوک مایکروسافت XBOX One S حافظه 1 ترا

کنسول بازی استوک مایکروسافت XBOX One S حافظه 1 ترا یکی از کنسول های نسل هشتمی مایکروسافت است که پس از نسخه قدیمی تر خود، با نام Xbox One، در تاریخ 24 خرداد سال 1395 (۱۳ ژوئن ۲۰۱۶) به صورت رسمی در نمایشگاه رسانه و تجارت E3 معرفی شد. بررسی تاریخچه ایکس باکس می تواند به شما اطلاعات بیشتری درباره این کنسول بدهد.

تفاوت نسخه دیجیتال و درایو دار کنسول مایکروسافت XBOX One S

یکی از مدل های Xbox One S، با نام Xbox One S 1TB DMC 5 Bundle، به دو صورت با درایو و دیجیتالی عرضه شد. لازم به ذکر است که از نظر سخت افزاری، هیچ تفاوتی بین این دو نسخه وجود ندارد و تنها در نسخه دیجیتالی، امکان قرار دادن دیسک وجود ندارد.

اگر شما به خرید دیسک فیزیکی عادت دارید، ممکن است نسخه ALL digital گزینه مناسبی برای شما نباشد. اما اگر به فیزیکی بودن بازی خود اهمیت نمی دهید، پیشنهاد ما برای شما استفاده از نسخه دیجیتالی Xbox One S است، چرا که هم قیمت آن به صرفه است و هم کمکی به شما می کند تا فضای ذخیره سازی بهبود یابد.

طراحی ظاهری مایکروسافت XBOX One S

از نظر ظاهری، ایکس باکس وان اس ابعاد کوچکتری نسبت به برادر خود یعنی ایکس باکس وان دارد. تقریباً حدود 40٪ کوچکتر از Xbox One است و وزن آن نیز حدود 600 گرم نسبت به Xbox One سبکتر می باشد، همچنین منبع تغذیه (آداپتور) ایکس باکس وان اس به داخل دستگاه منتقل شده است که این عمل باعث سهولت در جابجایی و کاهش فضای اشغالی این کنسول شده است.

در ایکس باکس وان اس، دکمه قدرت لمسی حذف شده و پورت کینکت نیز از این دستگاه حذف شده است، همچنین  شما می توانید این کنسول را به صورت عمودی نیز قرار دهید، در حالی که طراحی Xbox One این قابلیت را نداشت.

سخت افزار کنسول بازی استوک مایکروسافت XBOX One S حافظه 1 ترا

سخت افزار کنسول بازی استوک مایکروسافت XBOX One S حافظه 1 ترا

ایکس باکس وان اس نسبت به ایکس باکس وان بهبود هایی در حوزه سخت افزار داشته است. این بهبودات شامل افزایش سرعت کلاک از 853MHz به 914MHz، بهبود ثبات فریم ریت بازی ها و نمایش فیلم های 4K، استریم 4K و HDR، و در نسخه درایو دار داشتن یک درایو بلوری 4K HDR می باشد. پردازشگر ایکس باکس وان اس از CPU جگوار ساخته ی شرکت ای‌ام‌دی (AMD) استفاده می کند که دارای 4 هسته با سرعت کلاک 1.75 گیگاهرتز و حافظه رم 8 گیگابایت DDR3 است.

همچنین، از سیستم GCN شرکت ای‌ام‌دی و API DirectX 11.2 به عنوان API اصلی خود استفاده می کند که باعث می شود تا قدرت پردازشی آن به حدود 1.31 ترافلاپس برسد. در مورد سخت افزار، ایکس باکس وان اس دارای درایو نوری بلوری، پورت USB 3.0، خروجی ویدیویی 4K و صدای Surround از نوع 7.1، و خروجی HDMI 1.4 است. همچنین، برای جلوگیری از آسیب های سخت افزاری به دستگاه در هنگام انجام فعالیت های سنگین، ایکس باکس وان اس دارای مکانیزم های حفاظتی در مقابل افزایش حرارت داخلی است.

در کنترلر بهبود یافته ی اصیل ایکس باکس وان، تغییرات زیادی صورت گرفته است. ظاهر این کنترلر شبیه به کنترلر ایکس باکس 360 است، اما داخلی آن بهبودهای بسیار زیادی داشته است.

دسته بازی یا کنترلر: بهبود یافته ی اصیل

به عنوان تغییرات در این کنترلر می‌توان به فرم نرمتر، کنترلکننده‌های آنالوگ بافتدار، پد جهت‌یابی چهارطرفه و دکمه‌های پشتی بازطراحی شده اشاره کرد. همچنین دو دکمه ی Start و Select که در کنترلر ایکس باکس 360 وجود داشتند، جای خود را به دکمه‌های Menu و View واگذار کرده‌اند.

یکی از تغییرات جالب توجه در این کنترلر موتور ویبره آن است که کارکردی بهتر و قویتری نسبت به نسخه قبلی دارد. این تغییر باعث شده است تا بازی سازان و توسعه‌دهندگان بتوانند با توجه به رویدادها و اتفاقات در بازی، مقداری لرزش را در دسته کنسول ایجاد کنند و فضاسازی مناسب‌تری برای بازی‌ها داشته باشند.

مایکروسافت در ژوئن سال ۲۰۱۵ نسخه جدید تری از کنترلر ایکس باکس وان را عرضه کرد. به این نسخه ورودی ۳.۵ میلی‌متری جک هدفون نیز اضافه شده است.

همچنین کنترلر ایکس باکس وان دارای پورت میکرو USB است که به شما اجازه می‌دهد بدون استفاده از باتری از آن استفاده کنید. کاربران می‌توانند با نصب درایورهای مربوطه، کنترلر ایکس باکس وان را در ویندوز 7 به بالا نیز استفاده کنند. این کنترلر یکی از لوازم جانبی ضروری ایکس باکس وان محسوب می‌شود.

درباره حافظه، ایکس باکس وان اس در ظرفیت‌های ۵۰۰ گیگابایت، ۱ ترابایت و نسخه ویژه ۲ ترابایتی عرضه شده است. اما در حال حاضر بیشتر نسخه‌های ۱ ترابایتی در بازار موجود هستند و توسط کاربران مورد استقبال قرار می‌گیرند.

در نتیجه

بازی‌های ویدیویی همواره یکی از شیفتگی‌های عمده‌ی علاقه‌مندان به سرگرمی بوده‌اند و با تکامل تکنولوژی، تجربه بازی هم به یک سطح جدید رسیده است. مایکروسافت با عرضه‌ی Xbox One S، به شما یک کنسول قدرتمند و مدرن برای تحقق بزرگترین تجربه بازی می‌دهد.

Xbox One S با داشتن قدرت پردازش و گرافیک بالا، تمامی خیالتان را از بازی‌های ویدیویی راحت می‌کند. بازی‌هایی که قبلاً فقط در رویای شما بوده‌اند، با ریزه‌کاری دقیق و کیفیت بصری بهتر به واقعیت تبدیل می‌شوند.

 

  • کنسول بازی استوک مایکروسافت XBOX One S مناسب چه افرادیست؟
    کنسول بازی استوک مایکروسافت Xbox One S مناسب برای گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی است. این کنسول بازی به خاطر ویژگی‌های فنی و عملکرد قوی خود، شامل پردازنده و گرافیک قدرتمند، صدای بلند و واقعیت مجازی، مورد توجه افرادی قرار می‌گیرد که به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مندند. علاوه بر این، Xbox One S دارای استریم است و به کاربران امکان می‌دهد با دستگاه‌های دیگر مانند تلویزیون‌های هوشمند، لپ تاپ‌ها و تبلت‌ها به عنوان یک پخش کننده‌ی محتوا بهره ببرند. همچنین مایکروسافت به طور مرتب به روزرسانی‌ها و محتواهای جدید برای Xbox One S می‌پردازد، بنابراین افرادی که به دنبال تجربه بازی به روز و بروزرسانی شده هستند، ممکن است علاقمند به این کنسول باشند. همچنین، این کنسول قابلیت اتصال به شبکه‌های اینترنتی را دارد و به طور آنلاین بازی کردن و با بازیکنان دیگر از سراسر جهان رقابت کردن را فراهم می‌کند. این برای کسانی که دوست دارند با دوستانشان یا بازیکنان دیگر ارتباط برقرار کنند و به صورت چندنفره بازی کنند، بسیار جذاب است. به طور کلی می‌توان گفت که Xbox One S برای هر کسی که به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند است و می‌خواهد از امکانات و قابلیت‌های برتری در بازی‌های خود بهره‌برداری کند، مناسب است.

توضیحات تکمیلی

مشخصات کلی:

مشخصات کلی::وضعیت کارکرد استوک نوع ایکس باکس وان اس, کنسول بازی بازی قابلیت نصب بازی

پردازنده:

پردازنده::پردازنده AMD Zen 2 سازنده پردازنده گرافیکی AMD Radeon

حافظه RAM:

حافظه RAM::نوع حافظه RAM DDR3 ظرفیت حافظه RAM 8GB

هارد دیسک:

هارد دیسک::نوع هارد دیسک HDD ظرفیت هارد دیسک 1TB

اطلاعات بیشتر:

اطلاعات بیشتر::تعداد پورت USB 2.0 ۳ وزن تقریبی ۲.۹۲ کیلوگرم اقلام همراه کابل HDMI, کابل USB, کابل برق

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شون
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کنسول بازی استوک مایکروسافت XBOX One S حافظه 1 ترا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصاویر ارسالی خریداران

درباره نو استوک

اولین و مهم ترین دلیل اینکه کالاهای استوک حدود چهل الی پنجاه درصد ارزان تر از کالاهای نو هستند، باتوجه به آنکه اگر گرید ( درجه بندی ) مناسب آن تهیه بشود تفاوت زیادی از نظر کیفیت با آکبند ندارد.

از طریقی عموما از نظر استهلاک کالاهای استوک بسیار در شرایط بهتری از کالاهای دست دوم قرار دارند.

پس کیفیت و قیمت مناسب بهترین دلیل برای خرید کالاهای استوک می باشد.

اول اینکه کارشناسان فنی ما تمامی محصولات را تست و بررسی فنی، سیستم عامل را نصب می نمایند، تا کالا به هیچ عنوان نقص و … نداشته باشد، اما اگر بنا به هر دلیلی تا 7 روز محصول استوک به دستتان رسید و هر مورد فنی داشت مرجوع شده و تعویض می گردد.

اگر ساکن تهران و کرج باشید 1 روزه به دستتان میرسد.

اما اگر از شهرستان و … باشید حداکثر 4 روز کاری زمان خواهد برد.

فروش حضوری در حال حاظر به دلیل حجم سفارشات مقدور نمی باشد و در صورتی که تعداد خرید بالا باشد می توانید محصولات مد نظر خود را حضوری و با هماهنگی قبلی از دفتر مرکزی ما واقع در تهران تهیه نمایید.

تمامی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی نو استوک دارای درجه بندی و گرید A+ می باشند و در حد آکبند هستند. اما شما کاربران عزیز می توانید از طریق پشتیبانی واتس اپ و …  تصاویر و … مرتبط با لپ تاپ یا محصول مد نظر خود را دریافت کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

به صورت پیشرفض همراه لپ تاپ و سرفیس استوک، شارژر اصلی و آداپتور و یا به صورت کلی اقلام که لازم است باشند خدمت مشتریان عزیز ارسال می گردد، اما به صورت آپشنال امکان دارد همراه بعضی اقلام کیف یا موس و موس پد همراه باشد.

لازم به ذکر است که محصولات استوک به غیر از بعضی از  محصولات Open Box جعبه همراه آنها نمی باشد.

بله فروشگاه نو استوک ارسال به سراسر کشور را دارد و اگر ساکن تهران و کرج باشید با پیک 1 روزه و اگر سایر نقاط کشور باشید نهایتا 2 الی 4 روزه کالا به دستتان میرسد.