لپ تاپ استوک اچ پی مدل HP Elite X2 1012 g2

بررسی و خرید لپ تاپ استوک اچ پی مدل HP Elite X2 1012 g2

حداکثر تا 4 روز تحویل داده می شود.

🎁🎁 ارسال رایگان 🎁🎁

عودت هزینه تیپاکس در صورت ثبت نظر و ارسال ویدیو رضایت.
نکته: مواردی مثل بک لایت، اثر انگشت بصورت آپشن میباشند و بابت آنها مبلغی دریافت نمیشود، لذا امکان دارد بعضی از محصولات این آپشن را داشته باشند و بعضی خیر، در صورت مهم بودن آن ازطریق پشتیبانی واتس آپ قبل از خرید سوال فرمایید.
تمامی کالاها دارای 7 روز مهلت تست میباشند. ( در صورت داشتن نقص فنی تعویض می گردند. ) بازگشت کالا در محصولات استوک در صورتی که برچسب گارانتی محصولات سالم و کالا در شرایط اولیه قرار داشته باشد امکان پذیر میباشد.
صاف
آخرین به روز رسانی قیمت:1403/07/26

تومان۲۰,۴۹۰,۰۰۰

توضیحات کوتاه

HP Elite X2 1012 g2 با سخت‌افزار قدرتمند خود یک لپتاپ استوک عالی را برای شما فراهم می‌کند. با کیفیت ساخت بسیار بالا و طراحی زیبا، این لپتاپ همچنین دارای امکانات فراوانی است. با صفحه‌نمایش 2k با رزولوشن بالا و قابلیت استفاده از قلم لمسی

شما به راحتی می‌توانید تمامی حالت‌های کاری و خلاقانه خود را به راحتی انجام دهید. علاوه بر این، سخت‌افزار قدرتمند آن باعث می‌شود اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین روی این لپتاپ بهترین تجربه را برای شما به ارمغان بیاورد. با استفاده از این لپتاپ استوک مطمئن باشید که نیازهای شما به بهترین شکل پاسخ داده می‌شود.

توضیحات

لپ تاپ استوک اچ پی مدل HP Elite X2 1012 g2

بررسی و خرید لپ تاپ استوک اچ پی مدل HP Elite X2 1012 g2

بررسی و خرید لپ تاپ استوک اچ پی مدل HP Elite X2 1012 g2

در اینجا شما میتوانید درباره لپ تاپ استوک اچ پی مدل HP Elite X2 1012 g2 اطلاعات کامل و جامعی را بدست آورید. این لپ تاپ با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا، به دلیل قابلیت های شگفت‌انگیز و استفاده آسان، یکی از محبوب ترین گزینه ها برای تجربه کاربری حرفه ای و به‌روز در دنیای فناوری است.

به دنبال یک لپ تاپ استوک قدرتمند و در عین حال ظریف هستید؟ لپ تاپ HP Elite X2 1012 G2 انتخابی ایده‌آل برای شماست. این لپ تاپ هیبریدی، ترکیبی از یک تبلت و یک لپ تاپ را به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید از آن در هر کجا و هر زمانی که نیاز دارید استفاده کنید.

ما در اینجا تلاش خواهیم کرد تا بهترین اطلاعات را ارائه کرده و به شما کمک کنیم تا تصمیم درستی راهنمای انتخاب لپ تاپ خود داشته باشید. با نو استوک در ادامه همراه باشید.

مشخصات فنی برجسته HP Elite X2 1012 g2

  • پردازنده Intel Core i5-5300U دو هسته‌ای
  • حافظه رم 4 گیگابایتی DDR3
  • حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی SSD
  • صفحه نمایش لمسی 12.5 اینچی Full HD IPS
  • گرافیک Intel HD Graphics 5500
  • پورت‌های متنوع شامل USB 3.0، HDMI، mini DisplayPort و Thunderbolt 2
  • عمر باتری طولانی

مزایای لپ تاپ HP Elite X2 1012 G2 

  • قدرت و کارایی: پردازنده قدرتمند Intel Core i5 و حافظه رم 4 گیگابایتی، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی با برنامه‌های مختلف کار کنید و از چند برنامه به طور همزمان استفاده کنید.
  • ظرافت و قابل حمل بودن: با وزن کم و ضخامت نازک، این لپ تاپ به راحتی قابل حمل است و می‌توانید آن را در هر مکانی با خود ببرید.
  • صفحه نمایش لمسی با کیفیت: صفحه نمایش 12.5 اینچی Full HD IPS با وضوح تصویر بالا و رنگ‌های زنده، تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • عمر باتری طولانی: با یک بار شارژ کامل، می‌توانید تا 8 ساعت از این لپ تاپ استفاده کنید.
  • پورت‌های متنوع: این لپ تاپ به پورت‌های مختلفی مجهز است که به شما امکان می‌دهد تا انواع دستگاه‌های جانبی را به آن متصل کنید.

طراحی لپ تاپ استوک HP Elite X2 1012 g2

 با سایز ۱۲٫۳ اینچی، به شما این امکان را می دهد که آن را به راحتی و به سادگی هر جا ببرید. با پایه‌ای فلزی معتبر و با کیفیت، این لپ تاپ طراحی زیبا و بااستخدامی است که کمک زیادی به نصب آن بر روی سطوح صاف ارائه می‌دهد.

جنس بدنه لپ تاپ استوک HP Elite X2 1012 g2 در قسمت پشتی از آلومینیوم بسیار با کیفیت است. یکی از مزایای این جنس بر اثرانگشت‌ها که روی آن به جا نمی‌مانند است.

بعد از این دستگاه، شرکت HP نسل بعدی این مدل لپ تاپ را به نام HP Elite X2 1013 g3 که در طراحی به شدت شبیه به آن است و از نظر سخت‌افزار و تجهیزات بهتری مجهز شده است، به بازار عرضه کرده است.

لپ تاپی با کیبورد های جدا شونده

یکی از قوت‌های این لپ تاپ یا بهتر بگوییم تبلت استوک HP Elite X2 1012 g2، داشتن کیبورد قابل جداشدن است. این کیبورد دکمه‌های بسیار نرمی دارد و با توجه به ویژگی کلید‌هایی که به صورت جزیره‌ای طراحی شده‌اند، زیبایی فوق‌العاده‌ای را نیز به شما ارائه می‌دهد.

اگر به کار در شب عادت دارید، این لپ تاپ HP Elite X2 1012 g2 با قابلیت بک‌لایت خود می‌تواند بسیاری به شما کمک کند. قلم با کیفیت این لپ تاپ استوک نباید نادیده گرفته شود، زیرا می‌تواند به شما در تدریس و حتی طراحی کمک کند.

لازم به ذکر است که این مدل، دستگاه دوم سری HP Elite X2 1012 g1 محسوب می‌شود. این لپ تاپ نسبت به سری قبلی باریک‌تر و با سخت‌افزار قوی‌تری از آن برخوردار است. البته، این لپ تاپ استوک رقیب جدی برای سرفیس پرو ۵ محسوب می‌شود و می‌توان گفت که در این رقابت به شدت موفق بوده است.

صفحه نمایش HP Elite X2 1012 g2

این لپ تاپ استوک HP Elite X2 1012 g2 در زمینه صفحه‌نمایش واقعاً شگفت‌انگیز است. با صفحه‌نمایش ۱۲٫۳ اینچی، ویژگی لمسی با قابلیت ۱۰ انگشت، این صفحه نمایش لمسی ۲k با کیفیت بی‌نظیر را برای شما فراهم می‌کند. این دستگاه همچنین قابلیت استفاده از قلم را نیز دارد. برای خرید قلم لمسی برای این لپ تاپ می‌توانید به سایت رسمی مراجعه کرده و آن را تهیه نمایید.

سخت‌افزار این لپ تاپ استوک HP Elite X2 1012 g2

لپ تاپ استوک اچ پی مدل HP Elite X2 1012 g2

سخت افزار آن نیز بی‌نظیر است. در حقیقت، اکثر لپ تاپ‌های تبلت‌شو و یا بسیار نازک و سبک، با سخت‌افزارهای قدرتمندی همراه نیستند. اما HP Elite X2 1012 g2 شما را به یک انتخاب شگفت‌انگیز و قدرتمند در این زمینه تبدیل خواهد کرد. HP برای پاسخگویی به نیازهای مختلف، مجموعه‌ای از مدل‌های مختلف CPU را برای این دستگاه در نظر گرفته است.

بنابراین، اگر قصد خرید لپ تاپ استوک قدرتمندی را دارید، مدل HP Elite X2 1012 g2 باید در انتخاب‌های شما باشد. روی هرگونه نیازی می‌توانید از این لپ تاپ استوک به خوبی حساب کنید. همچنین طراحی زیبا و قدرتمند آن به عنوان رقیبی جدی برای دستگاه Surface Pro 5 شناخته می‌شود و توانسته است در این رقابت با موفقیت بالایی به نمایش بگذارد.

کاربردهای مختلف HP Elite X2 1012 g2

  • کار: این لپ تاپ برای انجام کارهای اداری، وبگردی، تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی ایده‌آل است.
  • تحصیل: دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند از این لپ تاپ برای انجام تکالیف، تحقیق و ارائه در کلاس استفاده کنند.
  • سرگرمی: این لپ تاپ برای بازی‌های سبک، تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی مناسب است.

خرید لپ تاپ استوک HP Elite X2 1012 G2 

اگر به دنبال یک لپ تاپ استوک با کیفیت و قیمت مناسب هستید، لپ تاپ HP Elite X2 1012 G2 انتخابی ایده‌آل برای شماست. این لپ تاپ در حال حاضر با قیمتی مناسب در فروشگاه نو استوک موجود است و اکنون میتوانید اقدام به خرید آن نمایید.

به طور کلی

لپ تاپ استوک HP Elite X2 1012 g2 با طراحی منحصر به فرد، صفحه‌نمایش واضح و باکیفیت، کیبورد قابل جداشدن، سخت‌افزار قدرتمند و قابل تنظیم برای انواع نیازها، یک گزینه بسیار مناسب برای شما است. از استفاده از این لپ تاپ استوک حرفه‌ای و قدرتمند بهره‌برده و تجربه کار با آن را به ارمغان بیاورید.

 

  • لپ تاپ استوک اچ پی مدل HP Elite X2 1012 g2 مناسب چه افرادیست؟
    لپ تاپ استوک اچ پی مدل HP Elite X2 1012 g2 مناسب برای افرادی است که به دنبال یک دستگاه قدرتمند و چند منظوره هستند. این لپ تاپ به ویژه برای کاربران حرفه‌ای و کاربرانی که نیاز به اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین دارند، مناسب است. همچنین برای دانشجویان، استفاده در بانک، مراکز خدمات به مشتری و هر کسی که به دنبال ترکیبی از قابلیت های لپ تاپ و تبلت است، این مدل ایده آل است. از لحاظ طراحی، این لپ تاپ به خاطر صفحه نمایش لمسی 2k با کیفیت بالا و استفاده از قلم لمسی، برای طراحان و هنرمندان نیز بسیار مناسب است. قابلیت جداشدن کیبورد آن باعث می‌شود که به راحتی بتوانید از آن در حالت تبلت استفاده کنید. اگر به دنبال لپ تاپی همه کاره، سبک و قابل حمل با قابلیت‌های پیشرفته هستید، لپ تاپ استوک HP Elite X2 1012 g2 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

توضیحات تکمیلی

مشخصات فیزیکی:

مشخصات فیزیکی::ابعاد 9x300x219 میلی متر وزن 1.2 کیلوگرم

پردازنده مرکزی:

پردازنده مرکزی::سازنده پردازنده intel سری پردازنده i5 or i7 مدل پردازنده 7200U یا 7300U یا 8600U فرکانس پردازنده 2 تا 2.9 گیگاهرتز حافظه کش 3 تا 4 مگابایت

حافظه رم:

حافظه رم::ظرفیت حافظه 8GB و 16GB نوع حافظه DDR4

حافظه داخلی:

حافظه داخلی::ظرفیت حافظه 256GB نوع حافظه ssd M2

پردازنده گرافیکی:

پردازنده گرافیکی::شرکت سازنده intel مدل پردازنده intel hd 620 حافظه پردازنده share 4GB

صفحه نمایش:

صفحه نمایش::اندازه صفحه نمایش 12.3 اینچ صفحه نمایش مات صفحه نمایش لمسی توضیحات صفحه نمایش 2K ips

امکانات:

امکانات::وبکم نور پس زمینه کیبورد کارت خوان Type C پورت USB 3 1 عدد

گارانتی:

گارانتی::7 روز مهلت تست

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شون
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لپ تاپ استوک اچ پی مدل HP Elite X2 1012 g2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصاویر ارسالی خریداران

درباره نو استوک

اولین و مهم ترین دلیل اینکه کالاهای استوک حدود چهل الی پنجاه درصد ارزان تر از کالاهای نو هستند، باتوجه به آنکه اگر گرید ( درجه بندی ) مناسب آن تهیه بشود تفاوت زیادی از نظر کیفیت با آکبند ندارد.

از طریقی عموما از نظر استهلاک کالاهای استوک بسیار در شرایط بهتری از کالاهای دست دوم قرار دارند.

پس کیفیت و قیمت مناسب بهترین دلیل برای خرید کالاهای استوک می باشد.

اول اینکه کارشناسان فنی ما تمامی محصولات را تست و بررسی فنی، سیستم عامل را نصب می نمایند، تا کالا به هیچ عنوان نقص و … نداشته باشد، اما اگر بنا به هر دلیلی تا 7 روز محصول استوک به دستتان رسید و هر مورد فنی داشت مرجوع شده و تعویض می گردد.

اگر ساکن تهران و کرج باشید 1 روزه به دستتان میرسد.

اما اگر از شهرستان و … باشید حداکثر 4 روز کاری زمان خواهد برد.

فروش حضوری در حال حاظر به دلیل حجم سفارشات مقدور نمی باشد و در صورتی که تعداد خرید بالا باشد می توانید محصولات مد نظر خود را حضوری و با هماهنگی قبلی از دفتر مرکزی ما واقع در تهران تهیه نمایید.

تمامی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی نو استوک دارای درجه بندی و گرید A+ می باشند و در حد آکبند هستند. اما شما کاربران عزیز می توانید از طریق پشتیبانی واتس اپ و …  تصاویر و … مرتبط با لپ تاپ یا محصول مد نظر خود را دریافت کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

به صورت پیشرفض همراه لپ تاپ و سرفیس استوک، شارژر اصلی و آداپتور و یا به صورت کلی اقلام که لازم است باشند خدمت مشتریان عزیز ارسال می گردد، اما به صورت آپشنال امکان دارد همراه بعضی اقلام کیف یا موس و موس پد همراه باشد.

لازم به ذکر است که محصولات استوک به غیر از بعضی از  محصولات Open Box جعبه همراه آنها نمی باشد.

بله فروشگاه نو استوک ارسال به سراسر کشور را دارد و اگر ساکن تهران و کرج باشید با پیک 1 روزه و اگر سایر نقاط کشور باشید نهایتا 2 الی 4 روزه کالا به دستتان میرسد.